19.11

buty / stradivarius ramoneska / reserved kapelusz / NY spódnica,bluzka / sh 

35 komentarzy:

  1. zakochałam się w butach! GENIALNE SĄ! miłego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:08

    fajne zdjęcia, ale nie ubrała bym się tak

    OdpowiedzUsuń
  3. komentarz anonima najlepszy :D

    bardzo fajny zestaw :)
    świetnie się komponuje czerwony kapelusz z żółtą spódnicą :)cudowna kurtka i buty :)

    zazdroszcze ci włosów !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty zdecydowanie na plus !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11:58

    no sory..znam się trochę na modzie i takich ciuchów się nie nosi :)
    kolory może i współgrają ze sobą, ale takich spódnic się nie nosi..tym bardziej nastolatka,
    kurtka ma dziwne wzory wygląda trochę jak by była po tacie(lata 80/70) i kapelusz...dziwny,
    w zeszył sezonie były modne, ale w całkiem innym kształcie :) jedyne co w miarę mi się podoba to buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ym kapelusiku naprawde ci do twarzy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wybrana przez Ciebie rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kapelutek jest mega! Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buty ! gdzie je kupiłaś ? jeśli można wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To miejsce jest świetne.!:) pomysłowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. kapelusz pochodzi ze sklepu New Yorker, ale jest on chyba kupiony rok temu
    buty sa ze stradivarius'a kupione pod koniec sierpnia ale wydaj mi sie ze jeszcze beda
    cały opis skąd pochodzą rzeczy z tego postu jest pod zdjęciami ; )))

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspirująco!!! Będę czerpać, jeśli wolno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra zestaw!:)
    Zabiłaś mnie tymi butami, są przecudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful pictures ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor kapelusza jest świetny, do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba cała stylizacja,wyglądasz ładnie i oryginalnie.Kapelusz i buty są mega.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania również u mnie.
    Aha,i masz genialne miejsce zdjęć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalnie.
    Cudowne buty i kapelusz ! ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor spódnicy bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię czerwony z musztardowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne połączenie kolorów i buty strasznie fajne :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurtka :oooo

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice jacket. Love your hair!

    OdpowiedzUsuń
  23. boski masz ten kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurde, fajny ten blog. O butach nie wspomne, kocham je :D :)
    wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny outfit!!!! Zdjecia sa niesamowite!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenia, duży plus za spódnice i kapelusz ;D Pozdrawiam Gabanka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, chętnie ukradłabym Ci ten kapelusz...bardzo podobaja mi sie Twoje stylizacje, widac ze znasz sie na rzeczy :) dlatego ciekawa jestem Twoich wrazen na temat mojego bloga. obserwuje i zapraszam do siebie, jesli Ci sie spodoba mam nadzieje, że odwdzięczysz się tm samym :) pozdrawiam, Marty

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zdradź mi proszę cóż to sa za buty
    ??

    Ola

    OdpowiedzUsuń