12/09/2011

Ruslana Korshunova [*]

Dziś piszę o już dość starej sprawie bo z 2008 roku. Ruslana urodzona w Kazachstanie, której międzynarodowa kariera zaczęła się od artykułu o jej rodzinnym mieście. Dostrzegła ją tam agentka Debbie Jonse. W 2005 roku Brytyjskie wydanie Vogue nazwało ją " twarzą roku". Modelka prezentowała na wybiegu stroje DKNY, Marca Jacobsa, Niny Ricci. Trzy lata później modelka wypadła ze swojego apartamentu znajdującego się na dziewiątym piętrze budynku na Manhattanie. Świadkowie najpierw usłyszeli hałas, a później odkryli leżące ciało na ulicy. Początkowo przypuszczano, że Ruslane potrącił samochód. Lecz policka podejrzewała samobójstwo. Jak twierdzi brytyjski dziennikarz "Daily Mail" przyczyną tego zdarzenia były jej problemy osobiste lecz jej znajomi twierdzą, że nie była w depresji. W mediach pojawiły się fragmenty blogu pisanego przez modelkę :    Jeśli ja jestem dla innych, to kto jest dla mnie? A jeśli ja jestem dla siebie, to po co właściwie jestem? Innym wpis brzmiał tak : To boli, kiedy ktoś zabiera cząstkę ciebie, bezlitośnie rwie ją na strzępy, depcze i wyrzuca. W marcu 2008 roku Ruslana pisała : Wiem, co to jest..Wiem, dlaczego moje związki nie sprawdzają się..Bo jestem nieprzewidywalna.. Innego dnia zadawała pytanie : Dlaczego, wcześniej czy później, miłość umiera? Najgorzej, jeśli szybciej wypala się w drugiej osobie. To naprawdę boli, kiedy ktoś przestaje cię kochać, a ty nadal kochasz jego. Przyjaciele modeli twierdzą, że była ona radosna i bardzo kochała życie. Śmierć Ruslany do tej pory nie została wyjaśniona..

2 komentarze:

  1. Była bardzo piękna, az strach pomyśleć co na prawdę mogło sie stać.

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:50

    Tak to prawda! Miała bardzo piękną urodę! Wielka szkoda i smutek ,że nie ma jej wśród żywych! :-( Prawdziwa ozdoba! Pokój Jej Duszy!

    OdpowiedzUsuń